30 Aralık 2015 Çarşamba

YENİ YIL GELMEDEN...


Yazmayalı o kadar oldu ki nasıl başlasam bilemedim :)
Ama çok özlemişim bu bir gerçek...
Aklımda da taslaklarda da yazılmayı bekleyen o kadar konu var ki sadece öyle bekliyorlar :D

Anladım ki bir kere ara verdikten sonra dönsen de eski düzene dönemiyorsun.
Orada bir blog var uzakta o blog benim blogumduuu :D
Yazmasam da bakmasam da o blog benim blogumdu :D
Durum bundan ibaret işte...
Her neyse, daha fazla saçmalamadan konuya geçeyim;
Önce biraz kendimden bahsedeyim (ne kadar da megolaman bir insan :D)
Hayatım sürüne sürüne de olsa yola girme sürecinin sonlarında çok şükür :)
Mutlu bir insan olma yolundayım ( maşallah diyin bak :D )
Saçlarım artık siyah değil ama gri de değil!
Olamıyor da çünkü açılmaktan sündü :D
Bakmayın güldüğüme kestirirken hiç de gülmüyordum!
Neyse ki uzundu da saçlarım çok kısa durmuyor..

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

Artık hiç kimsenin dediklerini kafama takmıyorum.
Sanırım doğru birşey yapıyorum :D
Çünkü mutlu olmamın en önemli sebebi de insanlara kendimi anlatmaya çalışırken çok yorulmamdı.
Nasıl anlıyorlarsa anlasınlar umursamıyorum artık.
Ben kendimi ve yaşadıklarımı biliyorum sonuçta :)
Ve artık belli bir yaşta ve olgunluktayım ve kendime zarar verecek birşey yapmam!
Ki o zamanlar bunun bilincinde değildim; çünkü hastaydım!
Anlayana tabi...
Neyse benden bu kadar, gelelim esas mevzumuza :)


Şu hayatta gerçekten 3 önemli şey var; sağlık,huzur ve mutluluk!
Yeni gelen yıl da bize bunları getirir umarım...

☻ MUSMUTLU YILLAR ☻

16 yorum:

  1. Mutlu yıllar şeymacımmm ♥♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 yıl sonra da olsa hemde yıl başı yaklaşırken sana da mutlu yıllar şimdiden abloş :)

      Sil
  2. Bayağı uzun zaman oldu ama, devam et yazmaya bırakma. Mutlu, güzel yıllar seni bulsun, şimdiden... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak kaç yıl oldu sahiden döndüm ama artık :)
      Şimmdiden yeni yılın kutlu olsun, geç cevabım için özür dilerim :(

      Sil
  3. Bitanem nasılsın seni çok özlemişim:)
    Güzel düşüncelerin hep daim olsun.. Bende epey bi zaman oldu yazamıyorum.
    Bende özledim yazmayı ve tüm blog arkadaşlarımı..Tüm kalbimle diliyorum ki, yeni yılımız sağlıklı ve huzurlu geçsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam çok geç cevap verdiğim için özür dilerim şimdiden yaklaşan yeni yılın kutlu olsun :)
      Öpüyorum çoook :*

      Sil
  4. Mutlu yıllar Şeymacım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevabım için çok özür dilerim Şenaysım :(
      Şimdiden yaklaşan yeni yılın kutlu olsun :)

      Sil
  5. Mutlu yıllar Şeyma'cım... Ne güzel haberlerle gelmişsin... Sağlık... Huzur... Mutluluk... Evet gerisi boş... Arada uğra buralara özletme kendini... Öptüm kocaman... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım bu kadar geç vcevap verebildiğim için özür dilerim :(
      Yaklaşan yeni yılın şimdiden kutlu olsun :)

      Sil
  6. Dönmelisinnnnn.. Bende dönmeye çalışıyorum ara verdikten sonra çok zor gerçekten ama denemelisin benim gibi :) buralar şeymasız ıssız kaldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın :)
      Ne kadar çoook uzun bir ara olsada bu aralar yazma hevesim geldi tekrar.
      Umarım devamı gelir..
      Bu arada bu kadar geç cevap verdiğim için özür dilerim şimdiden yaklaşan yenii yılın kutlu olsun:)
      Musmutlu yıllar canım benim :*

      Sil
  7. Zor zamanlar oluyor ki mutlulugun kıymetini bilelim diye bence hayat her şeye rağmen tüm güzelliğiyle devam ediyorsa bunu anlayıp, senin de dediğin gibi sağlıklı huzurlu ve musmutlu yıllarımız olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle...
      Geç cevabım için çok çok özür dilerim....
      Şimdiden yaklaşan yeni yılın mutlu,huzurlu ve sağlıklı olsun inşallah :))

      Sil
  8. canım yaa sanada mutlu yıllar özlemişim seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha çok :D
      Çok uzun bir ara oldu ama umarım tekrar buralarda kalmayı sürdürebilirim.
      Bu arada bu kadar geç cevap verdiğim için özür dilerim.
      Şimdiden musmutlu yıllara canım benim :)

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...