4 Eylül 2015 Cuma

BLOG İPUCU→ BLOGGER ÖNCEKİ-SONRAKİ KAYITLAR YAZISINI RESİMLİ YAPMA


Eveet bir ipucu yazısıyla daha karşınızdayım :D
Bu kez yapacağımız işlem, blogun en aşağı kısmındaki önceki-sonraki kayıtlar ve ana sayfa yazan yeri resimli yapacağız.
Bunun için yapmamız gereken işlemler maalesef yine kodlarla :)

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

Önce her zamanki gibi, şablon→HTML'yi düzenle diyoruz.




Sonraa CTRL+F'e tıklayıp kod arayıcımızı ortaya çıkartıyoruz :)



Önce sağdaki önceki kayıtları yapalım ki karışıklık olmasın :)
Aşağıdaki kodu aratıyoruz.



Kodu bulduktan sonra, hazırladığımız resmi buradan yüklüyoruz.
Sonra da o adresin linkini aşağıda verdiğim koddaki belirtilen alana yapıştırıyoruz.
Ve bulduğumuz kodun üzerine hazırladığımız kodu yapıştırıyoruz.





Sırada soldaki olan yani önceki kayıtlar yazısını resimli yapmaya :)
Aşağıdaki kodu aratıyoruz.



Kodu bulduktan sonra, yukarıda anlattığım gibi resmi yükleyip aşağıdaki kodda belirtilen yere yapıştırıyoruz.
Sonra hazırladığımız kodu, bulduğumuz kodun üstüne yapıştırıyoruz.





Ve son olarak, ana sayfa butonunu yapacağız.
Tekrar aşağıdaki kodu aratıyoruz.



Kodumuzu bulduktan sonra yine aynı şekilde resmi yükleyip, linki belirtilen yere kopyalıyoruz.
Hazırladığımız kodu da bulduğumuz kodun üstüne yapıştırıyoruz.





Ve sonunda bitti :D


-NOT-
Kod paylaşım kutusunun yapımını anlattığı için ve sayesinde kodları bu şekilde paylaşabildiğim için Yirmi İki Şubat'a teşekkürü bir borç bilirim :)

-NOT 2-

Özellikle bu işlemi yaparken kafanız yerinde olsun.
Çünkü ben yaparken birkaç defa hepsinin yerini birbirine karıştırıp hepsini tekrar yapmak zorunda kalmıştım :)
Aklım neredeydi acaba :D

9 yorum:

  1. aa bu çok iyi olur. minicik kalıyo altta önceki sonraki yazısı kimsenın dıkkatını cekmıyo :)) guzel bi resim bulup ekleyeyım bende :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet hiç görünmüyo böyle iyi oluyo :))

      Sil
  2. Senin verdiğin notu seveyim:)
    İşime yarayacaktır şuraya bir yıldız koyalım :)
    Öpükledim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni yirim ;)
      Yarasın yarasın işte o zaman sevinirim :)
      Kocamnından da öperim :*

      Sil
  3. Rica Ederim.İşine yarıyor olmasına çok çok sevindim.
    Ben bloğumu içe aktardım.
    O yüzden Buradayım http://yirmiikiisubat.blogspot.com.tr/
    Takiptesin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl yarıyo çok teşekkür ederim haber verdiğin için ayrıca :))

      Sil
  4. kodlar modlar kafam karıştı ya :D dizi falan yorumluyodunya sen .Ama buda faydalı içerik emeğine sağlık diyom.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aştım kendimi di mi :D
      Arada bi böyle de yazıyorum işte olduğunca :)
      Çok teşekkür ederim efendim :)

      Sil
  5. teşekkürler

    www.yuklex.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...