27 Ağustos 2015 Perşembe

OKUDUM→SEVGİYE UYANIŞ


Kitabın konusu, esas kızın dine karşı aşırı ters tutumuyla başlıyor.
Sadece dine karşı değil, dinine bağlı insanlara da ters tutumu ve sonradan gelen pişmanlıklar..
Ve tabi ki aşk :)

Kitabın anlatım dili beni sıkmadı.
Hatta bazı yerlerinde çook güzel sözlerde vardı. Bakınız;



Ama, biraz fazlaydı sanki...
Yani hikayede işlenen konu karakterleri, davranışları gibi..
Gerçi kitap ders verme amaçlı yazılmışta olabilir.
Demem o ki, kitabı okuduğunuzda ben bu kitabı okumasaydım keşke diyeceğinizi hiç sanmıyorum.
Güzel bir kitaptı bence :)


- İYİ OKUMALAR :) -


2 yorum:

  1. ruhun damarına aşkın neşteri vurdu. hımm merak ettim açıkçası bi bakayım canımmmm bende bu kitaba eklerim belki alışveriş sepetine ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklında olsun derim ama mutlaka al oku demem :D
      Ve de öperim canım benim ;)

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...