20 Temmuz 2015 Pazartesi

İZLEDİM→HAVEN

Fotoğraf için tık tık


-KONUSU-

FBI ajanı olan Audrey Parker, bir cinayet davası üzerine Haven adlı kasabaya gelir.
Fakat kasabadaki anormallikler Audrey'in dikkatini çeker.
Kasaba halkının kendilerine has doğa üstü etkileri vardır.
Ve bunu saklamaktadırlar.
Audrey ise, kasabanın gazetelerinin eski baskılarından birinde kendisine tıpatıp benzeyen bir kadının resmini görür.
Kimsesiz olarak büyüdüğünden, o kadının annesi olduğunu düşünür.
Ve kasabada kalmaya karar verir.
Fakat, sırlarından dolayı kasaba halkının onu kabullenmesi biraz zaman alacaktır.

Fotoğraf için tık tık

Benim düşünceme gelirsek, bu dizi tesadüfen çıktı karşıma ve ''ilk bölümü izleyeyim'' dedim.
Sonra bırakamadım :D
5 sezonu geride bıraktık. Her sezon 13 bölümden oluşuyor.
 6. sezon onayı tehlikedeydi :/ Umarım iptal edilmez!
Artık gerisine siz karar verin :)

-OYUNCULAR-
(ANA KARAKTERLER)

◘ Audrey Parker → Emily Rose
Fotoğraf için tık tık

Esas kahramanımız, dizi Audrey'in etrafında döndüğü için pek sevmemek mümkün değil :)

◘ Nathan Wuornos → Lucas Bryant
Fotoğraf için tık tık

Ben bu adamı İbrahim Çelikkol'a benzetiyorum.
Polis memuru olduğu için ve Audrey'i kasabada istemedikleri için, Audrey  ile ilgileniyor.
Dizide Nathan'ın yeri bambaşka :)

◘ Duke Crocker → Eric Balfour
Fotoğraf için tık tık

Klasik kaptan diyeyim siz anlayın :)
Hemen belli ediyor kendini zaten!

◘ Vince Teagues → Richard Donat
Fotoğraf için tık tık

Vince-Dave kardeşler sizi güldürecekler :)
Ama her zaman sakladıkları bir sırları olduğunu unutmayın!

◘ Dave Teagues → John Dunsworth
Fotoğraf için tık tık

Bu ikiliyi gördüğümde ablamla ben geliyor aklıma :)
Bizde çok zıtlaşırız, ama hep sevgiden kaynaklanır.
Tabi bunlar kadar değil bizimki :D

◘ Dwight Hendrickson → Adam Copeland
Fotoğraf için tık tık

İkinci sezonda geliyor.
Sonra olaylar olaylar derken iyi ki de kalıyor :)


-NOT-
Bölümlere şuradan ulaşabilirsiniz.


▬ İYİ SEYİRLER ;) 


2 yorum:

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...