29 Ağustos 2014 Cuma

BİR FİLM ÖNERİSİ → TRANS

Fotoğraf için tık tık

Simon sanat eserlerini koruyan bir müzayede müdürüdür.
Frank adında bir hırsız ve onun çetesi müzayededen çok pahalı olan bir tabloyu çalmaya çalışırlar.
Simon olay esnasında Frank'a engel olmak içim çok büyük bir darbe alır.
Bu darbe Simon da hafıza kaybına neden olur ve tabloyu nereye sakladığını unutur.
Frank ve çetesi ise tehdit ve işkence ettikten sonra gerçekten hafızasını kaybettiğini anlarlar.
Bunun üzerine Frank, Elizabeth isimli hipnoz uzmanını tutar.
Böylece Simon tablonun yerini bulabilecektir.
Fakat hipnoz seansları ilerledikçe Simon unuttuklarının sadece tablo olmadığını da fark eder.

Fotoğraf için tık tık

Eveet filmimizin konusu böyle :)
Böyle de konuyu anlatıp şu kadarcık yorumla işin içinden sıyrılırım :D
Ben çok sevdim umarım sizde seversiniz :) 



NOT(SPOİLER İÇERİR):
Film bittiğinde kıza küfretmeyen bizden değildir :D



55 yorum:

  1. beğendim Şeymacan bu hafta sonu programıma aldım çok teşekkürler :) bu arada sayfanın yanındaki Divergent da ki çocuk değil mi ? pek de yakışıklı ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediğinde de seversin umarım :))
      Evet evet o :D
      Di miii gördükçe gülmeden duramıyorum :))

      Sil
  2. Kıza helal olsun dedim ve Simon'a sövdüm ben, ne yani ben sizden değil miyim :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiin :)
      Olur mu hiç ya :)
      Bende bi sorun var sanırım :D

      Sil
  3. Bu yaz nerdeyse hic film izleyemedim okul acilinca artik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiin :)
      Kitaplara zaman ayırınca film olmuyo pek :)
      İzlediğinde seversen çok sevinirim işte :)

      Sil
    2. Hoşbulduum. Ay madem sevincen bu akşam izleyip beğenip gelcem yineee. Hadi görüşürüz o zamaan :))

      Sil
    3. Ay cansın sen ama iyi ki gelmişsin ki :))

      Sil
    4. Bi gün gecikmeli geldim Teşekkür ederiim kurgu güzeldii sevdim ama çok fazlaydı açık sahneler bi tek onu sevmedim :)

      Sil
    5. Ben teşekkür ederim canım izlediğin için :)
      Bu arada ben onu tamamen unutmuştum izlerken o sahneleri hızlı geçtiğim için :D
      Yoksa ben uyarı yapardım ;)

      Sil
  4. Aaa...çok ilginç bir konu, böyle filmleri severim. Teşekkürler tanıttığın için Şeyma'cığım
    kocaman öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam izleyince de seversin umarım :))
      Öpüyorum ki kocamanından :*

      Sil
  5. aaa daha yeni seyrettim bu filmi!
    valla kıza ne küfretcem, idolüm yaptım aksine:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim beynim başka mı çalışıyo ki :D
      Hatun parmağında oynattı herkesi amaa :)

      Sil
  6. Danny varsa bende varım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi :D
      Bende onu görünce izlemeye karar vermiştim ;)

      Sil
  7. Wuu izlemediklerimden biriyle yakaladın beni :) teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağlamak istiyorum şuan :D
      Seversin umarım o kadar önerini izledim hep sevdim bunu sevmezsen ayıp olur şimdi sana :D

      Sil
    2. Severim yahu neden sevmeyeyim ;)

      Sil
  8. Ben seyretmeyi bırak ilk sende gördüm. Birak şurda öleyim her şeye geriden gelir oldum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama olur o kadar ya benimde görmediğim neler var ;)
      Sen herşeye yetişirsin hemen ben eminim :))

      Sil
  9. Cok merak ettim,dvd sini cikinca seyrederim insaallah.

    YanıtlaSil
  10. Çok severim bu tarz filmleriiiii....İzliycem mutlaka.Teşekkür ederimmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayılıyorum ya :))
      Seversin umarım canım benim :)

      Sil
  11. Deepin film seçkisi bitince izleyeceğim efendim :D Aldım listeme . Okullar açılana kadar film izleyeceğim sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film-dizi yaz için vazgeçilmezler :))
      Bakalım beğenecek misin Emrah :D

      Sil
  12. bu ara çok film çok izliyorum bunu da izleyeceğim,
    teşekkürler güzel kelebek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ama her yorumunu okuduğumda o kadar çok mutlu oluyorum ki ben :))
      Seversin umarım can içim :*

      Sil
  13. Tatliiim güzel paylaşım teşekkürler.izlerim desem yalan olur izlemem desem yalan olur ama izlersem mutlaka yazicam sana kocamaaan öptüm ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım ben seni zaman olsa da unutuyosun di mi:)
      Bendee kocaman :*

      Sil
  14. hmmm,izlemek lazım gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenecek misin bakalım :)
      Öperim ki kocaman :*

      Sil
  15. İnternete düşünce izlerim, İnşallah. Ben de unutmam. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var ki internette :)
      Ne zaman istersen izle, ama ufak bir uyarı ben izlerken o kısımları geçtiğimden unutmuşum yazmayı yanlış sahneler var hızla geç :D

      Sil
  16. Bu arada "B...k Vardı." İyiymiş. Sıkı buldum. Sevdim. Vay be dedim.

    YanıtlaSil
  17. Bir de demin ki "B...k vardı." iyiydi. Sıkıydı. "Vay be" dedirtti. Sevdim. O ne meydan okuyuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada yapmak lazım di mi :)
      Çok teşekkür ederim ama ya seveceğinizi hiç düşünmemiştim :)

      Sil
  18. Canımm ouuuuuu konu çekti aldı goturdu. Bir de film yoldaşı canlandı aklımda ki teknolojıden uzaklasmam gerekırken, kampa bilgisayar goturcem bellı oldu :D eheheh en kısa zamanda ızlıyorumm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman diyeyim uzak dur bilgisayyardan canım benim :D
      Dönünce izlersin kiii ;) :*

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. Bakalım sevecek misiiin :)

      Sil
    2. izliyom. simon "çilek" diyo şimdi :)

      Sil
    3. Şimdi sonunu söylerim ben o yüzden susuyorum :D

      Sil
  20. trans diye ararken "hipnozcu" yu izledim. geçen yıl okuyup yazmıştım. hipnozcu. roman. isveç gerilimi. hipnoz diye ararken hipnozcuyu izledim. romanı da daha sona hatırladım. şimdi de şu transı izleyeyim hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Roman daha güzel di mi :)
      Bende okuduğum kitapların filmini izlemeyi seviyorum :)
      İzle bakalım tarçınlı şekerim :)

      Sil
  21. son yarım saat. ne aksiyon ya heyecanlıymış :)

    YanıtlaSil
  22. sonları çok heyecanlı ya. kadına bak yaa. son dakkalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şok oldun di mi :)
      Ama ben çok kızdım kadına ya

      Sil
  23. bu akşam izleyeyim bari :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seversin umarım canım benim :)
      Kocamanından öpüyorum senii :*

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...