21 Nisan 2014 Pazartesi

TAKTIM Kİ BEN BU MİME :)

Henüz tanışalı çok olmasa da bana
hemen o kocaman yüreğini açan ve
bir abla gibi sıcacık olan ablacım mimlemiş beni :)
Onu tanımaktan da blogunu okumaktan da çok mutlu olduğum
 Kedici Teyze blogunun sahibi
(Aynı zamanda Bücürük ve Ben
blogunun sahibi)  Müjde DURAL ablam beni mimlemiş :))



Beni unutmayıp, bu kısa zamanda tanıdığın halde bu kadar
cana yakın olduğun için çooook
teşekkür ederim :))


Gelelim mime ;)

-TAKINTILARIMIZ-

Öncelikle şunu söyleyeyim 
söz konusu takıntıysa 
gerisi teferruattır benim için :))




Yaz-kış çorapla gezerim.
( Ayağımın gözükmesinden nefret ederim )

 Yemek, kek vs yaparken servis
 etmeden hoop elini daldıranı parçalayabilirim :D



Başkasının saçına imkanı yok dokunamam!



 Her an her saniye saate bakarım.



 Bir yere sürekli vurarak ses çıkarılmasından ya da tükenmez kalemin açılıp kapanmasından sinir krizi geçirebilirim.

 Zayıflık takıntımı zaten biliyorsunuz.



Evde sadece tek koltukta otururum.
(O da şarj aletine yakın olan yerde :) )

Çayı demli olmazsa içmem.

 Kolay kolay kimsenin yemeğini yemem.
( Ellerinin beyaz olması, evinin temiz olması, tırnakları,...)

          

Kül tablasını boşaltmaktan da boşaltımasından da nefret ederim!
( tabi ben istediğim kadar çırpınayım annem döker o ayrı mesele :) )

 Yolda yürürken biri koluma çarptığında en az 3-5 kere üstümü sirkelerim.

Markette ne alacaksam içindekiler kısmına ve kalori miktarına bakarım :)

Bunlar sadece aklıma gelenler :))


Mimlenenler diyeceğim ama işin açığı tırsıyorum:)
 Yani en az herkesi 2 kez mimlemişimdir. 
"Oğlum bak git" olayına dönmesin :D

Ben edebimle gideyim :)

Buarada tabiki isteyen mimi yapsın :D

-GÜNCELLEME-

Mimi isteyen lütfen bana söylesin tamam mı? Yapmak istemezsiniz diye öyle yazdım yoksa herbiriniz aklımdaydınız :)

-MİMLENENLER-

Hayat Kitap

Bilgicellim

42 yorum:

  1. Çorap konusunda ben de öyleyim. Ancak saç mevzusu tuhaf geldi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet saç konusu hem garip hemde kötü oluyo gerçekten :))

      Sil
  2. Şeyma'cığım estağfurullah, hakkımdaki güzel düşüncelerine çiçeklerine çok teşekkür ediyorum:) mim için vakit ayırdığın için de sağol:) yine konuya uygun resimlerle çok keyifli bir yazı olmuş:)
    sevgilerimle
    Bücürük'le öpüyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım sen hissettirdin ki bunları bana :)
      Zaman ayırmak ne demek ablacım her zaman :)
      Çok teşekkür ederim beğendiysen ne mutlu bana :)
      Bende kocaman öpüyorum :*

      Sil
  3. Takıntılar takıntılar takıntılar :D İyi ki varlar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :))
      Bazıları iyi ki var da bazıları cidden sorun oluyo :))

      Sil
  4. hahaha :)
    çayı bende demli içerim bak (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de apaçık çay getiriler ya sinir olurum :)
      Demli çay candır ya :))

      Sil
  5. hahah sende bir temizlik titizlik tanrıçası görüyorum :))

    YanıtlaSil
  6. süper takıntıların var benimkilerle eşdeğer :D demekki iyi anlaşacağız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende benim gibisin di mi :)
      Süper o zaman :)

      Sil
    2. saç konusunda bende aynıyım yani çok aşırı kötü olmam da ama tercihim değildir dokunmak çok da hoşuma gitmez böle huylanırım ::D birde tiklerim yokmu ayyy :d ne çekiyorum onlardan :D

      Sil
    3. Napalım bizi biz yapanda bunlar ama :))

      Sil
  7. Sevgili Şeyma senin takıntıların benim takıntılarım, seni kendime çok bezzettim... Özellikle çorap, saç ve saate bakmak bende de takıntı...Bu arada beni mimleyebilirsin Şeymacığım. Büyük bir keyifle mimine cevap verebilirim. Yazını okurken en sonunda kendimi bulacağımı sanmıştım ama sen ucunu açık bırakmışsın. Neyse bir ara bu mim konusunda ben de birşeyler yazmak isterim. Bu arada çizimlerin harika, nasıl yapıyorsun bunları ya... Çok beğendim... Öpüyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay mimlerim tabiki aklımdan geçti mimlemek ama yapmak istezsin diye düşündüm :)
      Bitstrips programıyla yapıyorum sende yap mutlaka :))
      Bende çok çok öpüyorum :)
      Kucak dolusu sevgiler :)

      Sil
    2. Canım benim ben tam bir bilgisayar cahiliyim, nasıl yapıldığını çözebilir miyim sence.. Yardım et bana... Şaka bir yana deneyim bakalım yapabilir miyim bilmiyorum ama bu çizimler sana çok yakışıyor... Sevgiler çok öpüyorum...

      Sil
    3. Ay ablam sen sor bana nerde takılırsan tabiki yardım ederim ki :)
      Yaparsın tabi niye yapamayasın :)
      Ama yapamazsan haber ver tamam mı ?
      Öpüyorum bende seni :*

      Sil
    4. nermin abla bende face de yorumları okurken senikendime benzettim yani biz sanırım baya üçümüz benziyoruz biraz :D

      Sil
    5. Ama tam da takılacak şeyler ya :))

      Sil
  8. bende yapcam bu mimi :D eve döndüğümde şimdi çok sıkıldım biraz pazarda gezeyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim istemezsiniz diye mimlemedim kırılmadın di mi yaa
      Hemen ekliyorum ismini :)
      Kocamanda öpüyorum :)

      Sil
  9. Moralini bozmak gibi olmasında bizim bir komşu vardı;) sen tak kafaya tak kafaya sonunda çıktı dama attı kendini;))

    Çok kötü takıntıların yokmuş;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bozulmadı canım niye bozulsun :D
      Sadece aklıma gelenler bunlar olmadı bigün bende takarım kafaya veee hazin son :P

      Sil
  10. Ben annemden çok dayak yedim. Yemek servis edilmeden önce dokunduğum için :D O gerçek bir şey yani Birde kül tablası olayı var :D Oda çok gıcık yaw . Bir kere dökmüştüm daha dökmüyorum. .Emeğine sağlık efendim .Güzel cevaplar ve güzel resimler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama efendim annende haksız değil ki 2 dakika daha bekle :D
      Kül tablasını dökmekte gerçekten çok sinir di mi ya :)
      Teşekkür ederim beğendiğine çok sevindim :)

      Sil
  11. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yanlışlıkla sildim ya :(
      Şimdi ben sana ne dicem :D
      Ado mu desem :))

      Sil
  12. Blog linkini bulmak cok zor. Google Plusda kullanici profiline basinca hata veriyor. Blogumu takibe almissin, oradan profiline basiyorum sadece okuduklarin görünüyor. Halbuki ben seni ne zamandir okumak istiyorum. Sonunda Maviye iz sürenden buldum. Simdi buradayim, ohhh Almanya'dan sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hoşgeldin sefalar getirdin :)
      Biliyorum ki ben senin Almanya'da olduğunu biliyorum ki :)
      Ay evet onu yapmak için çok uğraştım da yapamadım :P
      Kucak dolusu sevgiler :))

      Sil
  13. hepimiz takıntılıyız ya çok da takılma :)
    her dakika saate bakma. anı yaşa. bak benim gibi mesela hiç saate bakma okula geç git müdürden azar ye, sonra da hep gülücükler dağıt etrafına :D
    ay yok yok, var ya o kadar zamana takılma iyi bişey değil demek istedim canımcımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında saatlik bi işim olmasa bile devamlı öyleyim :))
      Ama her zaman ki gibi yine haklısın saati öğrenemediğimde içimi bi sıkıntı basıyo böyle çığlık atasım geliyo :))
      Ki bu da iyi bişey değil :D
      En kocamanından öpüyorum seni :*

      Sil
  14. Demli çay kadar güzel bir şey var mı şu hayatta? :)

    Ben de evde sadece tek koltuğa oturuyorum. O koltukta salondan bahçeye açılan kapıya en yakın olan koltuk. Temiz havaya çıkmayı seviyorum. :)

    YanıtlaSil
  15. valla resimler harika ya. yazı da harika tabi. yemek resmine özellikle bayıldım. iyi bloglamalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      Beğendiysen ne mutlu bana :)
      Sevgilerimle

      Sil
  16. ama ne çok takıntın var yaa. ya ama zor olmuyo mu sana yazık ama yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ne ki daha neler var :))
      Sende yok mu ki :)
      Buarada farkettim işlerin yoğunluğu bıgün itibariyle azaldı di mi :D

      Sil
    2. hani zeki diildin seeen :)

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...