4 Nisan 2014 Cuma

MİM MİM MİMİMİMİMİM MİM-LEN-DİM :)

Korkmayın kormayın henüz delirmedim diyerek başlayayım söze :)

Ben blogu açtıktan sonra şunu çok iyi anladım: Bütün insanlar kötü değilmiş!  Bloggerlar o kadar sıcak ki çok seviyorum onları ben :)

Yine çok sıcak ve sevecen olan Sade ve Derin blogunun sahibi Deeptone beni mimlemiş. Benim ne kadar mimi sevdiğimi biliyorsunuz. Gerçi sadece başlıkla bile belli oluyodur :) Beni bu kadar çok mutlu ettiği için de Deeptone'a çoooook ama çok teşekkür ediyorum.  Zaten etmezsem ayıp di mi :)

-BİRİNİ Mİ MİMLESEM-


Fotoğraf için ( tık tık )


Bu soruya siz değil bir başkası cevap verecek.  Kalabalık bir caddeye çıkacaksınız ve gördüğünüz ilk yaşlı kadına/adama ; "Pardon az önce buradan geçen bir kedi gördünüz mü? " diyeceksiniz. Aldığınız tepkileri de yaparsınız artık :) Biraz da rezil olalım di mi :) Muhatabınız ne kadar yaşlı olursa o kadar inanma ihtimali de yükselir :))

-BENİM YANITIM İSE-

Benim gibi pısırık bir insan zorlansa da yaptı bunu :) Yaşlı bir teyzeye sordum. Cevabı ise; " Ah siz gençler yok musunuz? Ben buna inanır mıyım ayol :)" dedi. Ve gülerek gitti :))


-İZLENESİ BLOGLAR-

Öncelikle yazamadıklarımdan şimdiden af diliyorum.  Bana hala içten,  çıkarsız ve hiç tanımadıkları halde bu kadar sıcak davranan blogger arkadaşlarıma tek tek teşekkür ediyorum :)


 Bir kere benim onu anlatmaya kelime dağarcığım yetmez. Tanıyınca anlarsınız zaten.  Hala insanların masum olacaklarına inandıran en önemli insanlardan. Yazdıklarıyla sizi uzak diyarlara götüren sıcacık ve kocaman yürekli insan :) Ve ben onu çok seviyorum.
Maviye iz süren

Biraz çılgın, biraz komik :) Ve yine yeniden diyorum o da çok sıcak :)
NARKOZ

 İnsanoğlu boş durmamalı. Okumalı, gezip görmeli, izlemeli ya da biliyorsa dikmeli :) Eğer ilginiz varsa dikiş işine buyrunuz bakınız :) Ha unutmadan o da çok sıcak :)
DİKMECE

 Adaşım adaşım :) Yakın zamanda tanıdım onu da blogunu da ama çok sevdim :)
Bir Garip Şeyma

Sıcak,  cana yakın yazdıklarıyla sanat-edebiyat kültürünüz gelişecek kesinlikle. İnanmıyorsanız buyrun bakın :)
Kitabı bile çıktı. Yosa siz hala duymadınız mı ? :)
Sade ve Derin

İçinden geldiği gibi ve çok da güzel yazar.  Dost canlısıdır ve heran güldürebilir sizi :) Benim içi nam-ı diğer "efendim" :)
Eqzdemir

 Bir kere ben bir insanın hayattaki anılarını okumayı çok severim. Doğal karşında konuşuyor gibi yazması da ayrı güzel.  Kim mi? Anladınız di mi?
İnsan Yavrusu=》 İNYA

 Biraz hayattan biraz filmlerden :) Çok güzel üslubuna ise diyecek yok. Var aslında güzel işte :)
Ruhsuz Atmaca

Hayata dair paylaşımları ve içten oluşuyla o da candır :) Aynı zamanda her okuduğumda "aaa ne kadar da benziyor bana..." dediğim güzel kalpli insan :)
Böğürtlenim

Bayılırım şiirlere hikayelere okuyunca siz de bayılacaksınız. Ve sizi yine çok sevecen bir insan bekliyor :)
Aşkın Bedenlenmiş Halleri


Ama bu mim çok zordu :)

-MİMLENENLER-

★ Böğürtlenim
★ Eqzdemir
★ Canselce şeyler
★ Reyhan'la Her şey...

Kolay gelsin :)

32 yorum:

  1. Mim için ve güzel anlatımın çok teşekkür ederim efenim. Bu arada sen iyi bir yaşlı teyzeye denk gelmişsin. Ben bir keresinde adres sormuştum bir teyzeye. Adres dışında tüm hayat öğütlerini anlatmıştı. Bide poşet taşımıştım.Onlar sorun değilde neden her gördüğüm yaşlı bana akıl verir bunu da bir türlü çözemiyorum .Demek ki hal ve haraketlerim de bir sorun var:D En kısa sürede mimi cevaplayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öylesin ki zaten ve senin kedi mimini de çok çok merak ettim şimdi :)
      Yok yok benim teyze biraz kokoştu :)
      Görmüş geçirmişler ya hepsi öğüt vermeyi seviyor aslında da kimi de söylemiyor. Yalnız şu bir gerçek erkeklere her zaman poşet taşıtırlar :) Sende sorun yok efendim merak etme :)

      Sil
  2. Vaaayş ben de varım çok teşekkür ederim dedim ya tanıştığıma çok memnun oldum ben de daha sık da gelirim inşallah :)

    Sevgilerimleee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım benim ;)
      Ne zaman istersen ben hep burdayım nasılsa :)
      Kucak dolusu sevgilerle :)

      Sil
    2. Ay bayilacagim. Ben ikinizi bir saniyordum iyi mi :)

      Sil
    3. valla ilk başlarda bende :d

      Sil
    4. Ay inanmıyorum ya niye sormadınız ki :D

      Sil
  3. Amanının bende varmışım yaa utandım sanki biraz :p

    Thank you Şeyma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek efendim her zaman :) Aaa utanacak ne var ki fazla bişey söylemedim eksik bile :))

      Sil
  4. Teşekkür ederim, fırsat bulunca yanıtlayacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim :)
      Sayende ben de blogunla tanıştım :)
      En kısa zamanda sende görüşmek üzere :)
      Sevgilerimle :)

      Sil
  5. çok sevimli şu yaşlı teyzeler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hoşgeldin :)
      Di mi sorduğum teyze inanılmaz şekerdi :)

      Sil
  6. teyzeler de pek şekermiş. senin yazdıkların da çok şeker. iyi ki aramıza geldin yaaaa. şirin filan mısın seeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok sensin o :)
      İyiki aldınız aranıza :)

      Sil
    2. peki iyi bir çocuk olabilirsk seni de görebilicek miyiz :D

      Sil
    3. Ben genelde kötü çocuk çekiyorum :))

      Sil
  7. yaaa niye haber vermiyosun şeymaaa :)
    ay ne güzel yazmış yaa
    cınım cınım cınım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unuttum ki aslında yazacaktım en son sonrasını hatırlamıyorum :))
      Ay ay sensin benim canım :))

      Sil
  8. canım benim ne güzelsinn, çok mutlu oldum,
    çok teşekkür ediyorum:)
    ben de seni çok seviyorummm
    tatlım benimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sana teşekkür ederim bu sıcaklığın için :)
      Bende bende :)

      Sil
  9. Böyle şeylerde adımı duyunca elime peçete alıyorum ağlarım diye saçmalarmışım. Çok teşekkür ederim cidden mutlu oldum, şu mutsuz dönemimde :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa şaşırılır mı hiç :) Eksik söylemiş bile sayıyorum ki ben yazdıklarımı :)
      Yüzünü biraz güldürebildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim bir kez daha. Mutluluklar kovalasın senide ne diyeyim :))

      Sil
    3. Her zaman :))
      Senide :) hep mutlu ol :)

      Sil
  10. Çok sevdim ben bu mimleme işini :)) Sen hep mimle beni :) Bir de hikayende ufakta olsa bir yerimizin olması çok güzel..Umut hep var görene :) Güzel umutlu hikayelere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki de :)
      Ne güzel yazmışsın öyle :)
      Bende çok seviyorum hayatımdaki yerinizi :)
      Umarım hep de olursun :)

      Sil
  11. hepsi takip ettiğim bloglar , ne güzel :)

    YanıtlaSil
  12. Ay hosgeldin :)
    Di mi hepsi de çok güzel, hepsi apayrı :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...