15 Mart 2014 Cumartesi

UYANIK , MERAKLI VE SAHTEKAR ŞEYMA!

Daha önce de bahsettiğim gibi ben ilk diyete başladığımda besin değişim listeleri ( yani ne kadar ekmek kaç gram, kaç  gram meyve 1 porsiyon) bilmiyordum.

 Tabi psikolog desteğinin yanı sıra diyetisyen desteğiyle  ikili bir tedavi süreciyle tedaviye başlanıyor.

Diyetisyeniniz ise haliyle yeme düzeninizi kontrol altına alacağınız bir listenin yanında besin değişim listesini çeşitlendirebilmeniz adına tutuşturuyorlar elinize...

Tabi bunun üzerine Şeyma durur mu ? Durmadım tabi ki :)



Besin değişim listesini götünce daha da az yemeye başladım. Çünkü bilmeden yediğim kilo vermemi engelleyen besinleri de yemeyi bıraktım.

Bu hastalık biraz uyanık, meraklı ve sahtekar yapıyor insanı :)

Aynı zamanda biraz çirkefleşiyorsunuz :)
Normalde ailem dışında kimseye sesimi çıkaramayacak kadar pısırık bir insanım.  Ama psikologlarımın çoğuyla kavga edecek kadar çirkefleşmiştim. Zaten hiç birini de sevmedim!



Sahtekarlıklarıma örnek verecek olursak ; annem ve ablamın kafalarını çevirdikleri anda masadaki bitirmemi söyledikleri ekmeğimi cebime atmaktan tutun da antidepresanlarımı yutuyor gibi yapıp yine cebime atmaya kadar yaptım!

Tabii yalan söyleme özürlü oluşum ve annemin inanılmaz uyanık oluşuyla o ilaçlar hep yakalanırdı :)

Yani demem o ki:
Seni gidi sahtekar Şeyma bir daha böyle şeyler yapmak yok!

Tabiki de söz veremem ;)


10 yorum:

  1. Kendi kendini kandırmadan hakkını vererek yap şu işi :)))) Yapabilirsin şampiyon, o güç var sende... Ayrıca diyet olayları yalan, o kadar yiyorum kilo alamıyorum, arkadaşım diyet yapıyor gene kilo alıyor... :)))

    YanıtlaSil
  2. Heralde hakkını vererek yaptığım tek iş kalori hesaplama zira beynim kalori metre gibi :D Kendimi kandırmadığım durumlarda vahim bi hal alıyorum :)
    Zaten benim ilk hatam diyet yapmaya ihtiyacım olmadığı halde yapmamla başladı da şimdi sorsan bana en zayıf halimle bile kendimi obez hissedecek kapasiteye sahibim gerisini sen düşün :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Owww o daha kötü aşmalısın bunları :) , su içse yarayan insanlar var ya ben neden kilo alamıyorum :)))

      Sil
    2. İnanma bence sen onlara :))
      Tutarlarsa boğazlarını illaki kilo verilir :D
      Aslında matematik hesabı yaktığından fazla yersen alırsın da kimi bünye daha da çok yakıyo işte o da senin şansın :)
      Boşver bu işleri ben aşmamayı seçtim zaten :)) o kadar alıştım ki her konuma dahil oluyo ondan uyarıyorum ya sonu olmayan bişey :D

      Sil
  3. Biz kadınlar bazen fazla takiyoruz bu kilolara maalesef.(Sonra da beynimizin yaptıgı oyunlarla uğraşıyoruz ama mücadele şart ,cok sevgiler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ince bir sınır var aşmamak lazım ben yandım siz yanmayın :)
      Sevgilerimle hem de kocaman :)

      Sil
  4. Survivor da milet açlıktan birbirine düşüyor bu açlık insanı başka bir insan gerçekten yapabiliyor. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya onların karakteri öyle bence :D Ben su bile içmezdim göbeğim çıkar diye (hala sevmem ayrı mesele :) ) Ben hiç abartmadan onlardan daha aç kaldığım da oldu kavga etmmeyi bırak konuşmaya kalksam sesim çıkmazdı :)) Açlık sadece halsiz yapar dinir içinde enerji gerek benim için hep öyle yani :))

      Sil
  5. bidaha öyle şeyler yapma şirin kızz:)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...