3 Mart 2014 Pazartesi

BLOGUMUN YENİ RENGİ VE SEBEBİ HALİM


Öncelik blogumun yeni rengine değinmek istiyorum.
Çünkü blogger hakkında sadece blogu açmak ve yazılarımı yayınlamak dışında başka birşey bilmiyordum. 
"E o zaman niye açtın?" demeyiniz efendim :) 
Bir anda kafama esmesi sonucu açtım blogumu ve yazmak hoşuma gitti bırakamadım :)
Tabi bunun nedeni yılladır çeşitli bir çok blogu okumamdan kaynaklanıyor.


Pek çok blog blogger hakkında detaylı bilgi veriyor.
Benim faydalandığım blog burda ( tık tık )


Blog şablonumdan hiç haz etmiyordum. Ve sonunda şimdiki halini çok sevdim :) Eski hali çok kasvetli geliyordu.
Sıkıldıkça değiştiririm artık :)


Evet şimdi gelelim sebebi halime :)
Bazen o kadar sıkılıyorum ki depresifliğimden saçma sapan bir kıkırdama ardından kahkahayı patlatıyorum :)


Kendimi bırakıp uzaklara gidemiyorsam bende onunla dalga geçerim diyerek kendimi toparlama çabalarına girmeye başladım.
Bari kendimle dalga geçeyim de küçük düşen Şeyma toparlansın :))


Bakalım işe yarayacak mı ?


6 yorum:

  1. şeymoşş blogunu açamıyordumm
    oh beee
    nihayet açtımm:)
    çok hoş olmuş yeni halii çok sevdimmm
    güle güle kullan:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maviş hoşgeldin :)
      Niye öyle oldu acaba aman boşver geldin ya :)
      Beğenmene çok sevindim

      Sil
  2. Gayet sade ve hoş tema . Güle güle kullanınız efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim efendim :)
      Her zaman beklerim :)

      Sil
  3. Merhaba Şeyma'cım,
    Bloğunu yeni keşfettim ve çok sevdim. Hayırlısı olsun :))
    Seni izlemeye aldım, bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com.tr/
    Tekrar görüşmeyi diliyorum. İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz
      Çok teşekkür ederim :)
      En kısa zamanda sizdeyim :)
      Söylemeden geçmeyeyim en çok sevdiğim ve yaşamayı istediğim şehrin insanıda o kadar çok severim :)
      Kocaman sevgiler

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...